Termeni și condiții

Deoarece noi, PROFLEX NORD VEST SRL, vindem și realizăm servicii în exclusivitate persoanelor juridice, conform legii, clienții noștri nu pot apela la ANPC: „Consumatorul – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale ”, conform art. 2, pct. 2 din O.G. nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată. Așadar, o firmă sau o entitate juridică nu are dreptul de a apela la Protecția Consumatorilor.
Problemele, dacă apar și nu se pot rezolva amiabil, se rezolvă pe cale judecătorească.

Fiecare comandă este confirmată și telefonic, nu doar pe e-mail. Produsele confirmate, dacă plata se face prin bancă, pornesc de la depozitul nostru către adresa de livrare abia după ce plata este acceptată; aceasta este o metodă de protecție contra fraudelor. Pentru produsele cu plată prin CONT COLECTOR, adică valoarea comenzii este achitată curierului, produsele pornesc spre adresa de livrare menționată de client imediat ce au fost colectate de curier. Neplata produselor comandate este considerată daună și cauză de litigiu. Livrarea se face în 48h de la confirmarea plății (pentru comenzile plătite prin bancă) respectiv de la confirmarea telefonică a comenzii, excepție fac produsele care vin la comandă specială de la furnizor.

Refuzăm retururile la comenzile speciale, adică a avut loc o achiziție de la furnizor special pentru client, sau la comenzile cu cumpărare la vrac, fie acestea furtunuri cu vânzare la metru liniar, lanțuri sau manufacturări de obiecte. Dacă se constată o defecțiune tehnică ce nu este cauza unei utilizări necorespunzătoare a produsului, în perioada de garanție se pot oferi servicii de reparație. Pentru celelalte tipuri de comenzi, returul produsului se face în starea sa inițială, fără defecte, după ce a avut loc o notificare în prealabil. Motivul fiecărui retur trebuie discutat.

Costul livrării este suportat de client. Nu livrăm decât pe raza județelor Bihor, Satu Mare și Maramureș. Costul returului, pentru orice motiv, este suportat de client.

Este important de notat că anumite imperfecțiuni ale produsului, cum ar fi zgârieturile fine, nu sunt considerate defecțiuni tehnice sau de fabricație, așadar nu pot fi invocate serviciile de garanție.

Distribuie aceasta postare